русукр

Молодь України - разом!

There are no translations available.

25 січня  2021 року у зв’язку з відзначенням Дня Соборності України, за ініціативою Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області відбувся Всеукраїнський учнівський челендж для учнів професійно-технічних навчальних закладів під назвою: «Молодь України - разом!» , який відбувся в режимі онлайн, у форматі конференції ZOOM.

Мета заходу: через знайомство, спілкування, обмін кращими здобутками, утворити віртуальний ланцюг єдності, соборності України.

До зазначеного челенджу долучилися члени ради учнівського самоврядування  професійно-технічного училища №27 м.Генічеська: Мартюк Дмитро та Бузовський Олександр.

Учасники з різних куточків України демонстрували своє бачення свята Соборності пронизане духом національної свідомості, єдності та братерства. Згадали про українських героїв, які поклали своє життя заради національної ідеї єдності та розповіли про символічні  акції національно-демократичного руху українців.  Цікавий  інноваційний досвід презентували учасники заходу Чернігівської області. До Дня Соборності вони підготували патріотичний челендж «Ми велика, єдина родина — Україна!», літературний, художній, музичний прояв любові до Батьківщини.  Челенджі були пронизані духом патріотизму, єдності, любові до всього українського та надією на мирне майбутнє. На завершення виступу був представлений  відео ролик «Моя Україна прекрасна і незалежна».

Співпраця різних регіонів нашої країни у рамках конференції, емоційно насичені виступи учасників, слова підтримки до Дня Соборності України,  в черговий раз довели безсилля будь-яких спроб роз’єднати єдину українську націю.

Пропонуємо переглянути: Богдан Ступка - Я люблю Україну. "Мені пощастило... Я бачив світ... Я бачив величну Амазонку... Але подих у мене перехоплює від спокійної величності Дніпра!"

https://www.facebook.com/watch/?v=1775412699369815


 

НАКАЗ №13

There are no translations available.

 

Як підвищити мотивацію учнів?

There are no translations available.

 

Як мотивувати здобувачів освіти під час дистанційного навчання?

Існує декілька моделей мотивацій. Одна з них — модель ARCS.

Вона будується на 4 основних елементах: увага, актуальність, впевненість та задоволення.

Подивімося, як ми можемо покращити кожну складову, аби підвищити мотивацію здобувачів освіти:

1. Увага

Нашу увагу можна поділити на 2 види:

Мимовільна — здивованість, наша реакція на щось неочікуване.

Довільна — допитливість, наше бажання виконати складну задачу.

Методи привернення уваги:

Гумор. Зберігаємо увагу учнів за допомогою жартів.

- Конфлікт. Протиставляємо минулі знання учнів новим.

- Приклади. Пояснюємо матеріал у вигляді історій.

Активна участь. Залучаємо аудиторію шляхом ігор, дискусій тощо.

2. Актуальність

Ті, хто навчаються, мають відчути, що інформація є корисною для них. Аби підвищити мотивацію, використовуємо мову та приклади, що будуть їм близькими.

Корисні стратегії:

- Використання матеріалу. Пояснюємо, як можна використати цю інформацію.

- Доцільність сьогодні. Пояснюємо, чим ця тема актуальна сьогодні.

- Доцільність завтра. Пояснюємо, чому ця тема буде актуальною в майбутньому.

- Зразки. Даємо їм інтерв’ю відомих осіб, які пов’язані з нашою темою.

3. Впевненість

Аби досягти кращих результатів, студент  спершу має відчути, що він може це зробити. Для цього вони мають управляти процесом навчання.

Підвищити впевненість можна такими способами:

Цілі курсу. Пояснюємо цілі курсу, аби вони оцінили свою здатність їх досягти.

Кроки до успіху. Перед кожним заняттям пояснюємо, як воно наблизить їх до цілі.

Оцінювання. Пояснюємо, як вони можуть самостійно перевірити рівень своїх знань.

Зворотний зв’язок. Допомагаємо їм зрозуміти, на якому етапі вони застрягли.

4. Задоволеність

Ті, хто навчаються, мають отримувати задоволення від здобутих знань або від вивчання нових. Це змусить їх повертатися до курсу із задоволенням.

Методи підвищення задоволеності:

- Нагороди. Винагороджуємо кожний крок студента до успіху.

Можливості. Пояснюємо, які можливості відкриваються після опанування навички.

Розмір нагороди. Робимо так, аби винагороди не перевищували складності завдання.

Зворотний зв’язок. Нагадуємо здобувачам освіти про їх досягнення.

Вищий рівень мотивації здобувачів освіти  допоможе досягти вищих успіхів не тільки їм, а і нам. Але пасивність тих, хто навчається, не завжди може бути результатом відсутності мотивації.

 

«Перш, ніж щось зробити – подумай!»

There are no translations available.


Підлітковий вік - це  вік великих провокацій, необдуманих вчинків та ризикових експериментів.

 

У підлітка відбуваються зміни на рівні:

-      тіла: різке зростання тіла, непропорційність, прищі, ознаки статевого дозрівання;

-      мозку: заміна старих нейронних зв'язків на нові, більш адаптивні, думають емоційно;

-      поведінки: реакція опозиції, реакція емансипації, реакція імітації, реакція групування, реакція зумовлена сексуальним потягом.

Численні дослідження та практичний досвід доводять, що саме ця категорія дітей та підлітків особливо вразлива та схильна до соціально небезпечних правопорушень.

Негативне соціальне оточення, складне матеріальне становище, педагогічна занедбаність та інші чинники, які так чи інакше впливають на формування особистості дитини та формування ризикової поведінки.

Що ж таке ризик?

В. І. Даль у тлумачному словнику дає таке визначення поняттю

«ризик»: «... це відвага, сміливість, рішучість, дія навмання, на удачу. Ризикована справа – непевна, сумнівна, небезпечна. Ризикувати – пускатися на удачу, робити що-небудь без певного розрахунку, піддаватися випадковості, невідомій небезпеці». Тобто, ризиком можна назвати дію навмання, сумнівну дію,  що наражає людину,  яка до цього ризику вдається, на небезпеку.

 

Отже, ризикована поведінка – це використання підлітком таких поведінкових практик, які загрожують його стану здоров’я та нормальній життєдіяльності.

Фактори, що впливають на формування у підлітка моделей ризикованої поведінки, можуть бути наступними:

-        специфіка підліткового віку (акцентуації характеру, бажання екстриму, емансипація від впливу дорослих, групування з однолітками, максималізм та віра у свою невразливість:

«зі мною не може статися нічого поганого» тощо);

-        характеристики особистості підлітка (підвищений рівень збудливості, агресивності, навчальна дезадаптація, соціальна або/та педагогічна занедбаність тощо);

-        особливості виховання підлітка (стиль батьківського виховання, стереотипи батьківської поведінки, зокрема алкогольна або наркотична залежність батьків, насильство в сім’ї, виховання поза межами родини тощо);

-        особливості соціального оточення підлітка (місце та умови проживання, референтна група підлітка, особливості та умови навчання тощо);

-        соціально-економічні та культурні  особливості  того  суспільства, у якому він проживає (зокрема, цінності, норми та звичаї того середовища, в якому відбувалося становлення особистості підлітка).

Як би не хотілося це визнавати, але підлітки останнім часом стали більш агресивними та байдужими до життя. Спостерігаючи за новинами, неважко помітити, що зросла частка злочинів, які скоюються неповнолітніми. Діти перестали приховувати свої погані звички, вони не дотримуються моральних та нормативних правил, які закладені в суспільстві. У чому причина такої поведінки? Як запобігати цьому?

Одна з причин їх поведінки – незнання та невміння реагувати по-іншому. Тобто, якщо дитина виховується в сім’ї, де агресивна поведінка, жорстокість та насильство є чимось звичайним, дитина не бачить, як можна реагувати на ту чи іншу ситуацію по-іншому. Підлітковий період – це той вік, коли формується особистість і дитина бере приклад із тих людей, які є для неї авторитетом. Вона повністю переймає їх поведінку. Підлітки просто не бачать іншого прикладу і не можуть себе поводити інакше. Також дуже впливають соціальні мережі, телебачення, де постійно транслюється жорстокість і насильство. Не треба забувати, що ми самі обираємо свій шлях, пріоритети і життєву позицію. Але, на жаль, не всі це розуміють і сліпо копіюють «крутих» друзів. Звідси і починається підліткова злочинність.

У дітей покоління Z неймовірно багато можливостей саморозвитку, самовдосконалення, різноманітний вибір захоплень. У зв’язку з цим, на думку приходять слова Костянтина Станіславського: «Політ птаха починається з бажання летіти». Дійсно зміна поведінки починається з бажання її змінити.

Головне — почати. Пізнаючи себе, світ, себе у світові, людина відкриває для себе нові горизонти, нові можливості. Тоді ж з’являються мрії, ставляться цілі і починається гра «Досягну свого». І в ході цієї гри можна зрозуміти, що потенціалу забагато, бажання бути кращим тільки росте. Результати досягнень можуть приємно вражати.

 

У житті не завжди буває все безхмарно, і оступитися може будь-яка людина. А ось стати на шлях виправлення або далі йти кривою доріжкою – вже кожен вибирає сам.

 

Пропоную вам поміркувати та відповісти на наступні питання:

1) Про що ви думаєте, коли здійснюєте той чи інший вчинок?

2) Чи завжди люди думають, коли щось роблять?

3) Яким чином можна вчасно зупинитися перед здійсненням необдуманого вчинку.

 

Вчіть себе усвідомленню своїх дій та формуйте установку: «Будь-якій дії повинна передувати думка».

 

З наступаючим Новим роком!

There are no translations available.

З наступаючим Новим роком! Нехай він буде успішним у роботі, та досягненні цілей. Нехай все намічене втілиться в життя. Сімейного всім щастя, благополуччя, любові! Нехай у новорічну ніч здійсняться найпотаємніші мрії та бажання!

Привітання З Новим Роком!!!

 

Інформація щодо проведення заходів по боротьбі з коронавірусом

There are no translations available.

В училищі постійно ведеться інформаційний бюлетень, де вивішуються різні плакати, буклети, інформаційні листівки, щодо коронавірусу.

Також ведуться журнали контролю температурного скринінгу учнів та працівників училища.

Ведуться журнали прибирання приміщень з використанням деззасобів.

Ведеться контроль за масочним режимами, за антисептичними засобами

 

Пам'ятки з безпеки життєдіяльності

There are no translations available.

Пам'ятки ОБЖ

 

Секрети педагогічної майстерності в умовах дистанційного навчання

There are no translations available.

17 грудня 2020 року на метод об’єднанні «Кухар.Кондитер»пройшов семінар викладачів спеціальних дисциплін та майстрів виробничого навчання «Секрети педагогічної майстерностів умовах дистанційного навчання».

Метою семінару було розкрити учасникам творчий підхід до реалізації ідей, нові умови в практиці роботи закладу. До присутніх із вітальним словом звернувся голова МК Сідлак Е.Ш., яка ознайомила присутніх із особливостями організації освітнього процесу та створення умов для реалізації робочих планів в закладі.

З  планом роботи семінару викладачів спеціальних дисциплін та майстрів виробничого навчання ознайомила секретар МК Саликіна Л.І.

Сідлак Ельміра Шамратівна поділилася досвідом з колегами щодо організації освітнього простору на платформі ZOOM,показала як доцільно використовувати презентацію до теми  уроку.

Тяжлова О.Є.поділилася досвідом своєї роботи під час дистанційного навчання.

Хапокниш Оксана Миколаївна поділилася досвідом з колегами щодо організації освітнього простору в CLASSROOM, який сприяє вільному розвитку творчої особистості викладача.

Майстри виробничого навчання: Саликіна Л.І.,Бровун Н.О., Скрипка Н.А., Баштирєв І.М. розкрили  питання організації ефективної взаємодії з здобувачами освіти у своїх групах.

Майстри виробничого навчання та викладачі ділилися досвідом та отримали позитивні враження в результаті спільної роботи. Семінар пройшов у дружній теплій атмосфері.

Змінюється час. Міняються діти, учителі, батьки. Навчальні заклади теж змінюють свої орієнтири.

Шановні колеги! Бажаємо успіхів у оволодінні новими ідеями, упевненості у власних силах, натхнення та творчих злетів.

ФОТО

 

Акція присвячена Дню Святого Миколая

There are no translations available.

Напередодні свята Дня Святого Миколая, ми долучилися до благодійної акції. Організатором заходу є Інклюзивно-резервний центр, а координує його Генічеська міська рада. У наші дні благодійність і волонтерський рух стали не тільки актуальним і масштабним проявом безкорисливої допомоги, але і внутрішньою потребою кожної людини, небайдужої та чуйної до чужого болю. Наша задача-подарувати Свято дітям, які опинилися в складних життєвих обставинах. Ми прагнемо через подарунки передати частинку добра та світла, та віру в те, що мрії збуваються! "Малі послуги, що надаються вчасно, є найбільшими благодіяннями для тих, хто їх отримує», - сказав філософ Демокріт. Надихнув цей захід і ми надалі будемо продовжувати цей волонтерський напрямок.

ФОТО

 

Конкурс "Міс Снігуронька 2020"

There are no translations available.

У ПТУ -27 м. Генічеська протягом тижня пройшов  конкурс «Міс Снігуронька 2020». За титул красуні боролися шість  дівчат. Це не просто конкурс краси, це свято виховує в молоді культуру та естетичний смак, розвиває творчу активність. Ми створюємо умови для самореалізації особистості дівчат, виявлення їх талантів, смаків та уподобань, виховання почуття успіху та позитивного світосприйняття. Власне такою є головна мета конкурсу "Міс Снігуронька 2020". Учасниці продемонстрували журі свою красу і грацію. Кожна з дівчат проявила свою індивідуальність, свою красу, вражали своїми чарівними образами. Ми  задоволені результатом, отримали багато позитивних вражень. Окрема подяка класним керівникам, які ретельно підготували дівчат у фото конкурсі не зважаючи на карантинні умови.

ФОТО

 

Міжнародний день прав людини

There are no translations available.

Цьогорічна тема Дня - «Молодь постає на захист прав людини». Як зазначають в ООН, ця тема повинна продемонструвати як молоді люди по всьому світу виступають проти расизму, мови ненависті, булінгу ,  дискримінації, зміни клімату. Про це 10 грудня для здобувачів освіти ПТУ-27 говорили Начальник відділу Генічеського бюро правової допомоги Волвенко В.Ф. та головний спеціаліст Колісник  О.С. 10 грудня 1948 року Організація Об’єднаних Націй прийняла Загальну декларацію прав людини – перший універсальний міжнародний акт з прав людини, що проголошує цивільні та політичні права і свободи особистості - рівність всіх перед законом, право кожного на свободу і особисту недоторканність, свободу совісті та інші.

У Декларації заявлено також, що всі люди мають рівні права, які не залежать від їх раси, статі, мови, релігії тощо.

Фото та відео

 

м. Генічеськ, вул.Ковпака, 36
05534-30234; 05534-30236; 05534-30238

ПТУ № 27 м. Генічеськ © 2012-2013
Всі права захищені